Informator Izby Adwokackiej w Warszawie

Szkolenie pt. „HR w świecie prawniczym – jak zdobyć pracę w renomowanej kancelarii?” – edycja II

Wicedziekan ORA w Warszawie adw. Katarzyna Gajowniczek-Pruszyńska – odpowiedzialna za szkolenie aplikantów oraz Grafton Recruitment Poland serdecznie zapraszają aplikantów adwokackich oraz kandydatów na aplikantów, którzy w tym roku zdali egzamin na aplikację, na II. edycję szkolenia pt. „HR w świecie prawniczym – jak zdobyć pracę w renomowanej kancelarii?”.


Nie jest tajemnicą, iż nawet najlepsze umiejętności fachowe aplikantów adwokackich są obecnie niewystarczające na konkurencyjnym rynku pracy. To za mało, aby dostać pracę w renomowanej kancelarii. Potrzebne jest także „know how” z zakres procesów rekrutacji i sposobów adekwatnych odpowiedzi na pojawiające się na rynku oferty pracy.

O tym wszystkim, co niezbędne w tym zakresie dowiecie się właśnie na tym szkoleniu.

Szkolenie obejmuje część teoretyczną prowadzoną przez uznanych ekspertów z zakresu rekrutacji z Grafton Recruitment Poland oraz praktyczną, polegająca na prowadzeniu przez przedstawicieli międzynarodowych kancelarii: Dentons, CMS Cameron McKenna oraz DLA Piper symulowanych rozmów kwalifikacyjnych.

Symulowane rozmowy kwalifikacyjne dla chętnych poprowadzą:

CMS Cameron McKenna – Anna Brzozowska – HR Manager
Dentons – Magdalena Pawlak – Recruitment Specialist
DLA Piper – Maja Kukiełka – HR Manager

Zgłoszenie na szkolenie należy kierować na adres: szkolenia@ora-warszawa.com.pl Przyjmowanie zgłoszeń zostało przedłużane do 28 listopada br. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie na szkolenie oznacza jednocześnie zgodę uczestnika szkolenia do wzięcia udziału w symulowanych rozmowach kwalifikacyjnych.

Szkolenie odbędzie się 29 listopada br. w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie Al. Ujazdowskie 49 – start o godzinie 17.00.

Program szkolenia:

Godzina 17.00 – warsztaty „Rynek pracy – trendy” – prowadzi Daniel Bastjan -Marketing and Market Analyses Specialist

– Oferty pracy – najskuteczniejsze sposoby nawiązania kontaktu z rekruterem
– Profil kandydata – efektywna prezentacja umiejętności
– Powiadomienia o dostępnych ofertach – optymalizacja profilu oraz właściwe dobranie słów kluczowych
– „Social media – budowanie własnej marki”

Godzina 17.30 – warsztaty „Profesjonalne CV i przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – najlepsze praktyki” – prowadzi Mateusz Skiba Project Manager | Business Services

– Jakościowe CV – forma i zawartość
– Zapoznanie się z ofertą
– Informacje o pracodawcy
– Zarządzanie stresem
– „Pierwsze wrażenie” – o co warto zadbać aby dobrze się zaprezentować
– Jak budować lojalność?

Godzina 18.00 – warsztaty „Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej – najlepsze praktyki na rynku” – prowadzą Magdalena Lachowska Recruitment Consultant | Temporary & Outsourcing oraz  \Natalia Janusiak Team Leader | Temporary & Outsourcing

– Scenariusz rozmowy
– Przykładowe pytania oraz skuteczne i wyczerpujące odpowiedzi
– Oczekiwania finansowe – jak rozmawiać o wynagrodzeniu
– Podsumowanie spotkania i pytania do rekrutera

Godzina 18.30 – Podsumowanie i pytania do prowadzących warsztaty

Godzina 19.00 – symulowane rozmowy kwalifikacyjne dla zainteresowanych

Godzina 19.30 – podsumowanie symulowanych rozmów kwalifikacyjnych – feedback rekruterów i ekspertów z Grafton Recruitment Polska Sp. z o. o.